nordavind

Det blåser ute.
Men det gjør jo ingenting det.
Er jo bare å kle seg etter forholda, egentlig.

Og jeg så gjør, og vi kommer oss ut på tur.

Har vært en litt sofa-formiddag.
Man blir litt lei av rygg og hofter – også hadde jeg en telefonsamtale med fastlegen. Også føles det brått litt bedre etterpå………..

#Utpåturaldrisur
#Liveterbestute

Man sier så, og jeg er stort sett enig!
Min tur gjekk i dag sammen med hunden Leia, til Mulevika, og tilbake langs fjellet og inn mellom trær og skog – litt utenom sti……….
Sånne turer som bare blir som de blir langs med.

Jeg er iallefall sliten.
Og det blir man når man ikke har de beste dagene.

Her er bilder fra dagen ute på litt oppdagelsesferd:


Hva skjerà baghera??  😀

Herlig men litt slitsom tung tur for kroppen 🙂
Men så gjør det godt når man kommer hjem og kan bare slappe av.
Sette seg ned å lese i en bok eller bare lukke øynene å nyte stillheten.

 

 

 

#skogogmark #bilder #hobbyfotografering #foto #fotografering #natur #utetid #nordavind #blogg #shetlandsheepdog #naturenskunstverk


 

22 kommentarer

Siste innlegg