skodde

Og turen blir til….

Søndag morgen, skodde og opplett.
Morgentur.
Hvor?

Ut av bygda, og tenker ta en 10 pĂĽ topp-tur.
Og til slutt blir jeg enig med meg selv.
Det blir TO topper, hvor den ene blir tatt pĂĽ tilbakeveien.
Litt i lengste laget i dag, men det gjekk heilt fint.
Parkerte pü NÌrøya.

LEINEHORNET
OG
VARDEHEIDA


Utsikt fra #Leinemastra


Vi gür forbi #Leinebjørnen


Treffer flere som er ute pĂĽ tur med hund.


Denne karen som ogsü er pü veg ned fra Leinehornet, han heter Sverre, og han tar turen opp hver søndag.
En sprek kar!



Jeg trodde at det skulle bli litt slik flott over skyene, men den gang ei i dag.


Men vi kommer oss opp vi, uansett utsikt, og det er opplett hele turen 😀


Her bruker det vĂŚre flott utsikt til Runde, men man ser bare skodde og toppen av fjellet med skodde pĂĽ seg ogsĂĽ.


Jeg møtte tilsammen FEM personer pü turen min i dag.
Dette er person nr fire – og den femte traff jeg ved nedstigning fra Vardeheida.



Selv om det er skodde så skinner sola over alt nå – for nå kommer den flotte hestehoven poppende opp og skinner gult og vakkert 🙂

#vardeheida #leinehornet #10pĂĽtopp #fjelltur #utpĂĽturaldrisur #fotografering #bilder #foto #hobbyfotograf #hobby #hundogmenneske #hestehov

10 kommentarer

Siste innlegg