helg

GÄtt av nattevakt, sovet en liten stund og mÄ ut Ä bevege kroppen.
Og i dag var det ekstra tungt.
Kroppen er litt “nede” og samarbeider ikke helt slik jeg þnsker.
Det var tungt Ă„ gĂ„ og jeg var ikke sikkert pĂ„ om det blei noen “tur”, men det ble det 🙂

Jeg er ganske sta, og vet at nÄr jeg har gÄtt ulendt en stund, forsvinner smertene, og det gjorde sÄ i dag ogsÄ, selv om det ikke kjentes slik til Ä begynne med.
SmÄ skritt og rolig tempo.
Og sĂ„ klarte vi jaggu meg Ă„ karre oss opp pĂ„ en topp 🙂

BARMEN







Og det er varmt i sola
Det er ikke nordavind lenger, eller kanskje det er det?
Fþltes ut som vinden hadde en annen retning 🙂
Kanskje vinden har snudd litt?
Og det er jo derfor jeg sliter med smerter nÄ.
Det er kaldt – nordavinden har herja


Og det sitter i kroppen lenge.


Men nÄ er det helg,
og jeg skal gjÞre noe som jeg har ventet i over 1 Är pÄ Ä fÄ gjort.

Ønsker dere alle en fantastisk helg og gode dager!

 

 

#barmen #fjelltur #hundenLeia #shetlandsheepdog #selfie #fjelltur #vÄrsol #vÄrfÞlelse #turglede #smertemestring #fibromyalgi #revmatisme #skoliose

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg