eggeskall

FARGER

Bloggeren

NATHELESS

setter oss i gang – ja de som vil – med fargeutfordringer.
Morsomt synes jeg.
Man må jo tenke litt, lete litt og bruke fantasien litt 🙂

Hva er eggeskall-farget da??
Joda….da kan jeg løse oppgaven på MIN måte!


Et bilde jeg har malt for lenge siden og som er solgt, har jo litt eggeskall-farge i seg 🙂

Så tok jeg rett og slett og kokte meg ett egg!
Hehehe
Tok noen skal av rødløken og la i vannet sammen med egget, for å se hva det kunne bli til.
Også kan jeg ta med det kokte egget på kveldsvakt i dag 😀
Supert!


 

 

 

 

Og så har jeg mange minner fra 2000 tallet da mine gutter små blåste og malte egg.
Var vel mest mor som blåste og gutta malte.
De vakreste egg som jeg har den dag i dag.
Så de er eggeskall-farget/malt.

Og et lite glimt fra et bilde på lerret som jeg fikk til min
50 års feiring, av mi venninne, Marita 🙂

Var ikke dette litt forskjellig innen for eggeskall-farging/farge da ? 

Ønsker dere en super duper herlig dag!
 

 

 

 

 

#eggeskall #farger #fargeutfordring #natheless #blogg #fantasi #fotografering #foto #bilder #littavhvert

18 kommentarer

Siste innlegg