første vürdag

IGESUNDHETTA
OG
IGESUNDVARDEN

Avtalt tur med tantejente Veronika.

Dagen er strĂĽlende.
Sol fra skyfri himmel.
SĂĽ leser jeg et innlegg pĂĽ FB
ang merkedager.
Kopierer det og vil ha det med i innlegget mitt.

Det handler blant annet om at dagen i dag er regnet som første vürdag!

Og det rare er at nĂĽr jeg logger meg pĂĽ
blogg sü kommer 

EVASWINDOW

med et innlegg om det samme 🙂

Det er en solrik dag i dag iallefall, og tenk om det blir slik fremover?
Og da håper jeg inderlig ALLE har hatt en strålende dag i dag med gløtt av sol 🙂


IGESUNDHETTA

IGESUNDVARDEN

Fornøyde jenter på tur dette 😀

 

 

 

 

 

 

#februar #førstevürdag #merkedag #hundenLeia #shetlandsheepdog #fjelltur #igesundhetta #igesundvarden #tantejente #natur #selfie #minebilder #fotografering #bilder #hobbyfotograf


 

18 kommentarer

Siste innlegg