bobler

MORGENTUR

En tur i Mulevikvegen.

Og det slo meg, når vi ruslet avgårde, at det er trening og medisin i hvert et skritt.
Om jeg ikke hadde hatt hunden nå, så hadde jeg nok aldri tatt denne morgenturen.
Da hadde jeg sovet lenger……
Gjort andre ting innendørs – også hadde jeg nok tatt en fjelltur ut på dagen.
For det gjør jeg uansett hund eller ikke.

Men disse morgenturene………
De er egentlig gull verdt, og jeg kommer meg ut 🙂

I dag tok jeg med boblevann.
Ja, altså, zalo og vann 🙂

Blir inspirert av
DVERGPINSCHEREIMITTHJERTE

 

Så om du klikker på linken over, kommer du inn til dama med flotte dråpebilder og mye annet – pluss vakre frosne bobler.

Her er det kaldt og bittelitt vind, men boblene mine fryser ikke.
Hunden Leia prøver å fange de 🙂
Morsom morgentur!
 

BOBLER!

En artig morgentur full av bobler 😀


 

 

#zaloogvann #bobler #lek #hundenLeia #sheltie #shetlandsheepdog #morgentur #februar #turglede #morgen #tirsdag #kaldtute

12 kommentarer

Siste innlegg