skrubb

KAFFEGRUT



Ja det fungerer godt til body-scrub.

Faktisk et gammelt kjærringråd.
Hørte det på radioen en gang da jeg var mye mye yngre enn i dag, ja kanskje var det rett og slett i mine 20 år 🙂
Så jeg har holdt på en stund.
Jeg gjør dette iallefall 2-3 ganger i året 🙂

Jeg samler over et par dager eller etter hvor mye jeg koker av filtermalt kaffe – som jeg trenger, og skrubber hele meg med den.

PEELING!
SKJØNNHETSPLEIE!

KAFFEGRUT
er helt topp det.
Det er jo olje i gruten, og en gang i blant er dette godt å få gjort.

Om en har dusj eller badekar…….
Enkleste er nok dusj, men jeg har badekar og skrubber meg mens jeg sitter der etter et godt bad.

Det er ikke ofte jeg gjør det – så jeg tror ikke at sluket eller slanger blir tette av dette.
Vi bruker så mye rart i dagens samfunn og jeg tror ikke kaffegrut er det værste.

Jeg tok en skrubb i går, og huden er fløyelsmyk.



Gode følelsen 🙂

Jeg vet at noen samler grut på krukker……….
Men jeg tar den fersk jeg 🙂

 

 

 

#kaffegrut #peeling #bodyscrub #scrub #skjønnhetsbehandling #velvære #godefølelsen #skrubb #kroppspleie #fløyelsmyk #blogg #kjærringråd


 

16 kommentarer

Siste innlegg