fjelltur

NERLANDSHORNET

Fjelltur er tingen.
Og hadde tenkt meg på en lengre tur, men det ble denne i dag.
Ble ikke å starte på turen før rundt 13.45 og det mørkner sakte men sikkert litt etter 16.15. 

Og på veien i dag så jeg plutselig
noe veldig herlig, nemlig bildet under, der det kommer nye skudd.
Det betyr jo bare at vi nærmer oss litt mere våren 🙂

Så begynner vi på stigningen – og det er opp opp opp…..

Egentlig veldig fint å gå i stien, men et par partier var som på bildet under, og da gjekk vi bare uten for sti.
Ingen problemer 🙂

Bygda i sikte 🙂

På turen opp til Nerlandshornet traff jeg på en kar som var ute og så etter sau.
Han hadde gått ei god runde, men ikke sett snurten av de….
Hmmmmmm skal tro hvor de gjemmer seg …….

Leia går uten bånd TIL toppen, og hun er allerede fremme, som du ser i bildet over 🙂


En #selfie med #bygda i bakgrunnen.
Og flott lys ute i havet.


Noen godbiter må Leia få når vi når en topp 🙂


Vi har snudd og går samme veien tilbake.


På nedturen traff jeg denne damen med kurv på armen 🙂


Fitbiten har registrert #titusenskritt i dag også – og vi har kommet ned til “Vatnet” og det er frossent så pass at vi turte gå bitte litt ut på det, men ikke midt ut på for jeg følte meg ikke trygg.
Men isen var skikkelig speilblank og glatt og fin den.


#Skøyteisen


Jepp, lykkelig på tur både hund og menneske.

 

 

#fjelltur #nerlandshornet #natur #fotografering #bilder #aktivitet #trening #fitbit #turglede #lykkeligpåtur #hobbyfotograf #mestring #hundenLeia #shetlandsheepdog

12 kommentarer

Siste innlegg