hus

FREDAG

Og en rundtur i bygda.

Et hus er i ferd med å forsvinne…………..


Det er kaldt og noen snøfjon fyker forbi……..

Kråkene lager mye leven og jeg er opptatt med fotografering….

Men kråkene lager leven av en grunn…
En oter har en flyndre i munnen og svømmer i vannet uten at jeg oppdager det med en gang.
Den svømmer ut til en stein like i nærheten og starter måltidet sitt.
Ikke den beste zoom på mobilkameraer så….
Men her er en smakebit på det jeg så, for jeg filmet og la ut på instagram og snapchat 🙂


Vi rusler videre og noen ender svømmer vekk fra land.

Og så oppdaget jeg dette treet i en hage jeg ofte går forbi.
Men, har aldri sett dette før i dag og måtte klatre opp på steingarden for å få tatt bilde av treet på nært hold.
Tror jeg må inn og ta bilde en annen dag.
Fantastisk rett og slett!

Så er vi tilbake ed huset som var begynt å forsvinne, og nå står bare nedre del av muren igjen.
Så var det gjort liksom………….

Noen skritt har kommet til, og dagen er ennå ung 🙂

 

 

 

 

 

#oter #bygda #kvalsvika #natur #skritteller #fitbit #titusenskritt #formiddagstur #fotografering #fredag

18 kommentarer

Siste innlegg