ta tak


Ja, man tar tak selv om det butter imot noen ganger.

Fitbit er på, og skritta telles.
Men man skal liksom orke dette og ha helse til dette, å gå tur, være aktiv….
Hehehehehe

Ja, for man må være frisk for å takle være syk.
Jeg går jo hos fysioterapeut og i dag var jeg nede for telling.
Nakken streiker slik den gjør noen ganger.
Det er ikke det at jeg ikke fungerer, for det gjør jeg, men det gjør vondt.


En prolaps i nakken, sier han etter grundig undersøkelse.

Jaja……….
Jeg skulle dit for ryggen men endte opp med å sjekke nakken 🙂


Så var det hjem og bare tenke positive tanker og ta på fjellskoa.
Tungt å gå må jeg bare innrømme, men det er så mye bedre nå etter turen, for da vet jeg at jeg har gjort det 🙂
Vært aktiv!
Beveget meg og fått mine #titusenskritt.


Jeg er faktisk oppe i over 15000 skritt foreløbig, så sånn går no dagane 🙂


 Tenke positivt og komme seg ut.
Nyte dagen og tiden best mulig.
Det er lettere sagt enn gjort, men…..
Grip dagen <3

 

 

 

#gripdagen #tatak #utno #mestringsfølelsen #aktiv #fitbit #titusenskritt #natur #trening #muletua #barmen


 

12 kommentarer

Siste innlegg