herlig Oslo-tur

BUSSEN
TUR OG RETUR
Passer meg bare bra.

Da kan jeg lese, høre musikk, spise, sove – ja, bare slappe av hele veien, og se ut på naturen over Strynefjellet.

Jeg skal besøke min yngste sønn og hilse på kjæresten hans, og jeg skal besøke min kusine Irene og få bo hos henne, og jeg skal også treffe bloggvenn frodith 🙂

Gleder meg!


Vi er tidlig oppe – spist god frokost og er klar for en tur i parken.

Det er fredag og vi er klare for tur 😀

EKEBERGPARKEN
here we come!

Det er lekkert at man kan finn ro og fred noen skritt fra byens larm her i Ekebergparken.


#kusiner


Oslo


Sist jeg gjekk her pĂĽ dagtid var det stengt i de koselige husa like ved Ekeberg-restuaranten, men i dag var det ĂĽpent pĂĽ koselige Karlsborg.
SĂĽ rusler vi hjemover.

Vi koser oss om kvelden.
Irene lager god kylling og ris med grønnsaker.
mmmmmmmmmmmm
Og Irene kommer med gave til meg <3
Fra hele familien hennes – da de ikke kunne komme i 50 års feiringen min 🙂
Åh så heldig jeg er!


God middag og god drikke og godt lag.

I gaven lü de nydelige øredobber 

#Kvist-kvae

Vi går mye og har tatt lite trikk 🙂
Trim trim trim og turglede og gå-glede 🙂

LØRDAGEN
er vi tidlig oppe.

Vi fĂĽr med oss
Sissel Gran – psykolog og samlivsekspert.
Hun holder et foredrag i
Philadelfiakirken i Universitetsgaten.

SĂĽ rusler vi i byen.

Gjekk forbi Bislett og mot Adamstua for å besøke søsteren til Irene og min kusine, Vitoria 🙂
Der spiste vi lunsj.


Vi har trĂĽkket mye!


Her er vi på en Indisk restaurant ved Frydenlund/St.Olavsplass – og dette er yngste gutten og kjæresten.
Veldig koselig ĂĽ treffe henne og spise middag med de <3

Masse inntrykk fra turen.
Greit med turer som ikke er for lange synes jeg.
Jeg er og har alltid vĂŚrt av den formening at
“borte bra men hjemme best” 
uansett hvor godt man koser seg 🙂

Takknemlig for ĂĽ ha fĂĽtt bodd hos kusine Irene disse dagene.

Og nĂĽ er jeg hjemme!

 

 

 

 

 

#bortebramenhjemmebest #oslo #by #skritteller #titusenskritt #trim #aktivitet #kusiner #familie #venner #reise #busstur #besøk #glede

18 kommentarer

Siste innlegg