fjellet

FJELLTUR OG TURGLEDE

Bare ĂĄ nyte dette kalde vinterveret mens man kan.
Glatt ja……….
Kaldt ja..
Men det er vinter og det er bedre med dette enn regn.

SĂĄ har sola snudd.
Og bygda har jo ikke hatt sol pĂĄ et par mĂĄneder.
Men vet du….
Jeg har ikke lagt merke til det.
Og det er faktisk helt sant.
For når jeg går tur går jeg enten opp i høyden og der er det jo sol, eller jeg nyter dagen i bygda eller utombygdes 🙂
Og det er jo sol alle steder nĂĄr den er fremme, selv om ikke sola har skint pĂĄ huset mitt.

Og akkurat dette er herlig å tenke på, at jeg ikke har vært “nede i en dal” og savnet sola.
For lyset er jo fint uten sol også – og man ser jo sola på himmelen.
Det som er er jo at det blir kaldere i huset og man må fyre mere – og det har jeg gjort.
Fyrt masse og fĂĄtt lun varme innomhus.
Jeg gleder meg egentlig bare, tror jeg.

Har litt lyst ĂĄ se tilbake pĂĄ hva som skjedde i starten pĂĄ
januar 2016
og
januar 2017
så her kommer noen få glimt 🙂
SĂĄ om du klikker pĂĄ bildet under, kommer til til
2. januar 2016

9. januar 2016
ser du om du klikker pĂĄ bildet under her



om du klikker på bilder under her, kommer du et år tilbake i tid 🙂

4. januar 2017

Muletua og Barmen

Og som du ser, er det mye is rundt om 🙂


Vakkert lys ute i havet en slik fin formiddag.




Det er jo travelt å gå i sne men jeg tar det som trim og nytelse på samme tid 🙂
For trim er det – når man går slik i fjellet.
Herlig!
Og naturen er super.
Man fĂĄr hele pakka liksom <3

 

 

 

 

 

 

#fjelltur #shetlandsheepdog #hundenLeia #januar #sol #frost #trening #aktivitet #glede #turglede #fotografering #natur #snø


 

16 kommentarer

Siste innlegg