julafta

DAGEN

Det er jul!
Julafta er endelig her.
Og jeg starter dagen med fjelltur, og i dag har jeg godt lag av tantejente Tina, og hunden Leia.

Vi går til 
MULETUA

Og det fantastiske er at det er opplett hele turen.
For det var bittelitt regn i lufta akkurat da jeg var på vei for å møte Tina.

I dag har vi med nisseluer.
På julafta må en gjøre et lite sprell.
Og starte dagen med godt lag og fjelltur, det er toppers.

Og her er vĂĄre sprell:

Kanskje dette ser ut som et juletre?
🙂



Tina skriver oss inn i boka pĂĄ Muletua.


Så er det på med nisseluene 🙂

Men det er ikke enkelt å ta disse selfiebildene med “hopp” i.


Så klatrer vi opp på taket for å prøve en  ny vri, og det blei jo suuuuupert nissebilde 🙂


Fine Tina-mor og Leia.

Så har jeg vært og gitt kattene til Ingeline mat – kommet meg hjem, og benket meg foran TV for å få med dette vakre Askepott-eventyret som er tradisjon på julafta 🙂

Enda en gang
GOD JUL!

 

 

 

 

 

 

#fjelltur #nissejenter #tantejente #hundenLeia #shetlandsheepdog #julafta #nisseluer #utpåturaldrisur #muletua #hundenLeia #formiddag #søndag #trenøttertilaskepott

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg