forbereder

Ute blĂĽser det
storm rundt hjørnene
og inne sitter jeg og har min
vanlige
frukost 🙂

Og tusen ting svirrer rundt i 
hodet…………

Jeg har lenge
holdt pĂĽ med forberedelser
til denne dagen i dag.
Feiring pĂĽ forskudd.
NĂĽr man har flott rund dag
mü det feirest, 
og i kveld kommer 
32 gjester pü besøk
i
“VOLLANAUSTET”

10 har meldt avbud av 
forskjellige grunner.

Så, 32 med meg 😀
Og det mĂĽ ryddes, settes pĂĽ plass, pyntes og organiseres.

Jeg har skrevet tale,
skrevet sang til middag og
sang til kaffe.

Meny er
Bacalao
Kyllinggryte
Karbonader
og alt tilbehør.

Kaffe og kaker 🙂

Underholdning?

Jeg stür for 
Bacalao.

Stresser litt………..

Men nü er sausen til 
Bacalaoen snart klar.
Nü skal den kokes og 
smakes til 🙂

Og i kveld 
kl 19.00
braker det løst 🙂

Nesten, men bare nesten,
50 hele ĂĽr <3

Men ikke før i desember 🙂

 

 

#feiring #pĂĽforhĂĽndfeiring #snart50 #selskap


 

 

16 kommentarer

Siste innlegg