fjellturen

TIL RUNDE

I dag MÅTTE det berre bli fjelltur.
Og vermeldinga lovte nogenlunde vèr så eg heiv meg rundt i siste sekund og bestemte meg for RUNDE.

Eva heiv seg også rundt i siste liten og kom litt etter meg, men ei haglebyge gjorde at eg blei stående og vente på henne 🙂


Eg rusla no oppover, og møtte så haglebyga.
Hunden syntes det var morosamt, og sprang etter hagla og elvane av hagl i brattebakken her.

Så skimta eg i Eva, og så var ho oppe der vi stod.

Flott lys ute på dinne tida.


Fotografering……………
Selfie………
knipse knipse 😀


Kvalsvika og Nerlandsøya i bakgrunnen.


Vi går til Lundeura for å sjekke ut korleis det er å gå på det nye som er komt der.
Skikkelig plattå og trapp, gitt 😀


SMIIIIIIIIL


Fint ja <3


Her er det null klatring lenger.
Reine autostrada ned til ura 😀


Heimvegen…………..
Og sola skin i fjellet.


Goksøyra.

TAKK FOR TUREN!

OG GOD SØNDAG TIL DEG DER UTE

 

 

#Runde #Lundeura #trapp #platå #fjelltur #goksøyra #hundenLeia #shetlandsheepdog #natur #haglbyger #utpåturaldrisur #fotografering #bilder #selfie

 

18 kommentarer

Siste innlegg