underbevisstheten

 

Vi drømmer vel alle?

Jeg drømmer ofte…………
Underbevisstheten er ganske aktiv til tider.

Og noe fester seg mere enn annet.

I natt var jeg;

hjemme i mitt barndomshjem – på mitt soverom – vegg i vegg med mine foreldre – som voksen – og såg mamma gå og hente noe i gangen til pappa – men hun så ikke meg som hadde høye lyder inne på rommet mitt.
De enset meg ikke og jeg skrudde ned lyden og sovnet…

SĂĽ var jeg;

i et bofelleskskap? eller en samling eller noe…
Mange kjente var der, naboer og slikt…..
Og en av naboene skulle kjøre en annen nabo sin sønn til folkehøyskole…
Og jeg fortalte de at JEG hadde også gått på folkehøyskole og syntes det var SÅ artig at han skulle det.

SĂĽ;
en indre stemme forteller meg at :
hvorfor roter du med fortiden?
MĂĽ du rippe opp i dette?
La det ligge – toger er gått………….
Den korte tiden sammen, og lage slikt styr?
…………..

Og det var myntet på mine tanker om Morten som jeg har egentlig lagt på hylla………men måtte skrive meg litt ut av her inne på bloggen.
SĂĽ kom det noen tanker igjen.
Pga underbevisstheten og drømmer, sü blir det uro i tankene.
Kanskje blir han i hodet for alltid, langt der bak…..
Men jeg skal ikke rote med det.
Men jeg har det her inne pĂĽ bloggen, og skriver ned slike tanker, nĂĽr han er innom.
Denne gangen gjekk det greit.
VĂĽknet og var som vanlig.
For jeg er ikke sikker på om det var personen Morten som sa dette…..
Jeg følte at det var noen andre som sa det, pü hans vegne.

Men det var en drøm.
Underbevisstheten som av og til roter det til 🙂

 

 

 

 

 

#drømmer #tanker #underbevissthet #etdiktomdagen #blogg 

14 kommentarer

Siste innlegg