restetråd

Ja, 
hva ble det til?
Det jeg 
så smått la ut noen bilder av
for litt siden….


Et hjerte kom på plass


Knapper………….


Den sølvstjerna husker jeg at jeg fikk i posten av
karidansen.blogg.no for en stund siden 🙂


Det grønne smykket du ser henger under sølvpærlene,
det fikk jeg av en av gutta i julegave en gang.


Mere knapper…..


En figur……….


Et hjertesmykke under sølvpærler.
Og dette fikk jeg av en av gutta en jul 🙂

Og nå kommer vi til der hvor man ser HVA dette egentlig er på vei til  bli.
Her er det kommet et oppheng.

Og jeg har laget meg en adventskalender!


Den ispinnen som er en del av opphenget, ja den var en del av en julegave fra mine tanteunger, Veronika og Ruben 🙂
Jeg har rett og slett puttet små detaljer av minner i kalenderen.

Og her kommer den i sin helhet, ferdig og snart full av pakker 🙂


Kalender ferdig!
Gaver pakket inn og hengt opp.
Eneste gaven som ikke henger her, er en stor gave som tar for mye plass 😀
Spennende!
Gaver til mor, som hun trenger i hverdagen.
Ja rett og slett de hverdagslige tingene.

Jepp!
Adventskalender
for ei vaksen dame 😀

Og når gutta kommer hjem
til jul, så blir det nok en 
pakke til de også å åpne.

Kosa meg med dette arbeidet.
Har heklet lengden og kanter rundt.
Fri fantasi er morsomt.

MIN SPESIELLE KALENDER

GLEDER MEG!
 

 

 

 

 

#hjemmelaget #adventskalender #heklet #kalenderpakker #egetdesigne #designe #fantasi #advent #ventetida #pakkekalender


 

24 kommentarer

Siste innlegg