overraskelse

ONSDAG
Og det starter med en tur ute for hund og menneske.
Vi treffer pü en haglebyge, og mü stü i lè for den en liten stund, før vi kan gü videre.


Dette ser ut som et tre som har øyne 🙂
Og det har fine grønne blader.


Noe har visnet og forsvunnnet………
Det er vinter like rundt hjørnet, og kulden tar over en stund.
Men sĂĽ ser man at mange trĂŚr har knopper.
Ja de forbereder seg pĂĽ lysere tider.
Herlig!!
Men…..
Uansett sĂĽ ER det vinter neste nĂĽ.

Jeg har mye å sysle med for tiden…..
Og nür jeg kom hjem etter noen timer med forskjellige gjøremül, gür jeg en liten tur til, med hunden.

SĂĽ henter jeg post, og hva annet ligger der, enn en pakke!
Pakke?
Jeg har da ikke bestillt noe eller visste jeg hadde pakke i vente.
For en spennende overraskelse!
Og denne pakken var fra kjekke Hanne, fra Fiskum.
Hun var og besøkte meg i mai i ür.
Vi har gått på folkehøyskole i Stavern, sammen 😀


Det varmer <3


Og for en overraskelse!!

Og dette kjøpte Hanne trüd til, da vi var en tur i Ulsteinvik, og var innom en garnbutikk der.
Jeg husker hun spurte meg om hvilken farge jeg likte av slik tråd 🙂

Men jeg hadde jo glemt det.
Husker ikke at hun kjøpte det, og trodde iallefall ikke det var til MEG!

TUSEN TAKK!!!

#pakke #sokker #overraskelse #gave #dagen #utpĂĽturaldrisur #natur #fotografering #bilder #glede #oppmerksomhet #takk

 

12 kommentarer

Siste innlegg