sjaber

MESTRINGSFØLELSEN

Ja, tenker litt pÄ den i dag, etter turen i fjellet.

Da vi startet turen, var kroppen sÄ som sÄ.
Og det er jo slik det er med oss revmatikere.
Ingen dag er lik, og formen er heller sjaber til tider.

Og turen i dag var ikke planlagt.

PĂ„ starten av turen var ryggen totalt stiv og vond.
Og jeg angret litt pÄ at jeg tok pÄ fjellsko
.
Og var litt nede tankemessigt og var en stund lei smerte.
Men det var meldt fint utover dagen, og bÄde jeg og hunden trengte en lengre tur, da jeg skal pÄ nattevakt i natt.

SĂ„ turen tenkte jeg skulle gĂ„ til Muletua, men endte opp med bĂ„de Muletua, Barmen og skogen 🙂

SÄnn kan det gÄ.
Ting gÄr seg til langsmed, og kroppen ble bedre og tankene ryddet vei langsmed <3

Mestring!

Og i dag snublet jeg over hjerter over alt 🙂


Vi er pÄ vei oppover, og det gÄr lettere og lettere.
Det blÄser litt.
Til kvelden og natten er det meldt full storm


.


Og hjerta lĂ„ der – det ene etter det andre


Og jeg tok bilder av noen 🙂


Muletua pÄ tuppen langt der framme.


Utsikt til fugleĂžya Runde, og nĂŠrmest er toppen Barmen som jeg gjekk til etter Muletua.


Utsikt mot Ăžya Skorpa.


MULETUA!


Og her er vi kommet frem til Barmen.
En herlig tur.
Men gÄr ikke videre til de neste toppene, men gÄr over fjellet og ned til skogen.


Og i dag tar nysgjerrigheten over og vi gÄr inn i skogen fra stien.
Det har jeg aldri gjort fÞr, fordi jeg trodde det var bratt og vanskelig Ä gÄ der.
SĂ„ feil kan man ta 🙂
Men mye þdelagt tre ligger over alt
..
Synd at det ikke blir ryddet litt etter alle stormer og orkaners herjinger.


Nysgjerrig 🙂

Toppers tur!!!

Alltid glad for det som er gjennomfĂžrbart – og nĂ„r turene blir til langsmed, er det spesielt morsomt.

Mestring!!

Og tusen takk for at DU er innom her <3

 

 

 

 

 

#mestringsfĂžlelse #fjelltur #skog #fotografering #bilder #natur #hund #aktivitet #smertemestring #medisinforkroppogsjel #turifjellet #hundenLeia #fibromyalgi #revmatisme #skoliose

 


 

20 kommentarer

Siste innlegg