mønster

PANNEKAKER

Ja, det fikk jeg lyst pĂĽ i dag.

Og ja, da lager jeg det, selv om det bare er til meg 🙂

Og innlegget blei litt inspirert av mønster i pannekakene,
under steking 😀

Pannekaker – oppskrift fra mitt hode:

4 egg
(alt etter hvor mange du lager til og noen sier 1 egg per person)
2 ss sukker pr egg
Piskes til eggedosis

Sü bruker jeg mel og melk og lager røren sü stor jeg vil ha den.

Alt etter om jeg bruker 2 eller 4 egg.

Bruker handmikser og rører godt.
Mel og melk om en annen og til slutt har jeg en passe tynn og fin røre.

Smør i steikepanna – da jeg har jern-steikepanne og ikke teflon.

Pannekakene blir goooooode <3

Alt dette enkle i oppskriften er etter smak og behag og hva man er vant til.

I dag brukte jeg litt 
FIBRAMEL i tillegg til hvetemel
Altså litt grovere pannekaker bare 🙂


Mmmmmm sĂĽ kommer den gode pannekakelukten <3


Så kommer mønsteret i pannekakene frem 🙂
Og sĂĽ rart da, der oppdaget jeg et hjerte i pannekaken!
Kan du se det?


Og da har jeg stekt den siste – men mye røre igjen, om jeg vil ha mere senere eller neste dag 🙂


Og jammen dukket det ikke opp enda et hjerte i en pannekake 🙂 

Morsomt!!!

Og gode var de!

 

 

#pannekaker #oppskrift #pannekakerøre #blogg #fibramel #hvetemel
 


 

14 kommentarer

Siste innlegg