søndag

Det måtte jo bli en tur i dag også.
Men jeg er ikke helt i slaget………
Det jeg trodde var muligens spysjuke….
Det var bare et forstadie til forkjøling.
Så….
Litt tett nese, litt kroppssmerte, hals og hodepine…..
Men en tur ut må til for hundens del iallefall.

Og til slutt blei jeg enig med meg selv at turen går til 
Runde.

Men når jeg satt i bilen og kjørte over broen til Remøya, ja, så ble det til  at turen i dag ble på 

REMØYFJELLET

Men det blei litt tungt….
Pusten ikke ok, og hodepinen tok overhånd.
Så jeg kuttet turen halvvegs og gjekk gjennom skogen og ned på veien igjen.
Litt vanskelig å finne stien ned fra fjellet, da jeg bare har gått der en gang før sammen med Torill og hunden Rex.
Men etter litt leting og trasking inne i skogen, fant vi veien 😀

Ringte på døra til Torill da vi passerer der tilbake mot bilen, og havnet inn på en kopp kaffe.

Her er turen:


I bildet ser du Remøy-brua jeg kjørte over for å komme hit.


Flott i Herøy – men ganske disigt i dag pga alt regnet.


Runde


En selfie må til i fjellet.



Ei havørn segler forbi oss <3




Mye spennende å se i skogen også 😀




Til slutt fant vi rett sti 🙂




En kaffe hos Torill og vi er på veien tilbake til bilen.
Sånn ca 10 minutters gange.

En god tur – men våt tur.
Det regner og regner og regner……….

Hjem og fyre i ovnen og slappe av og prøve ikke bli sykere…..
Har ikke så lyst til å bli forkjøla nå…..
Men blir jeg det så får jeg ta det.

 

 

 

 

 

#remøyfjellet #selfie #utpåturaldrisur #hundenLeia #regn #utetid #turvenner #shetlandsheepdog #fjelltur #forkjølelse #mestring #søndag #fotografering #bilder

12 kommentarer

Siste innlegg