regn regn regn

LØRDAG

Og man vÄkner til vind og regn.

Natten har vĂŠrt sĂ„ som sÄ 
Min egen feil.
Var pÄ basar i gÄr kveld, og vant blandt annet en twist-pÄse.
Og gjett hva som skjedde med den posen med sjokolader da?
Den forsvant



Ja nesten alt innholdet ble fortÊrt pÄ null komma null pÄ fredags kvelden sammen med TV-titting pÄ 
The Voice.

Og dette vet jeg


..
Jeg blir dÄrlig!
TĂ„ler ikke sukker lenger


Og ikke slike doser som dette.
Men dette har alltid vĂŠrt meg i et nĂžtteskall.

SÄ .
Natten har gÄtt med til Ä vÊre dÄrlig i magen.
Sykt kvalm, mageknipe

..
Rett elendig.

SĂ„ kanskje har jeg lĂŠrt
..
Skal i 50 Ärs lag senere i dag og har sagt at enten kommer jeg eller sÄ kommer jeg ikke.
Alt etter form

for jeg tror ikke det er omgangssyken jeg har fÄtt 

Selv om den har kommet snikende pĂ„ mange rundt i kommunen nĂ„ 🙁

Men en luftetur ute i regn og vind har det blitt.


Og det stopper ikke heller



Her bruker det ikke vĂŠre vann ..


Der elvane mþtast 🙂


Det var sĂ„ vĂ„tt pĂ„ veien ogsĂ„, at jeg ikke sĂ„ alltid at det var vann der jeg trĂ„kket – og vips var ene skoen under vann



.jaja  – har god tĂžrk hjemme 😀


Er faktisk litt i tvil om jeg skal dra pÄ feiring i dag.
Har spist noen knekkebrĂžd, men er uvel uansett.
FÄr se om det gÄr over.
Ellers kan jeg stikke innom i morgen – om jeg er bedre 😀

God lĂžrdag rundtom!

 

 

 

 

 

#regn #elv #utpÄturaldrisur #lÞrdag #blogg #fotografering #bilder #shetlandsheepdog
 

10 kommentarer
    1. Oj .. sÄ mye vann det er hos deg.. men en tur var nok deilig etter all sjokoladen.. Ha en fin dag videre samme hva det blir til i kveld.. god bedring <3<3

    2. Ojj..her var det mye vann ja!! ish sĂ„ synd med magen…hĂ„per du blir bedre og kommer deg avgĂ„rde pĂ„ fest…ha en god kveld og god bedring!

    3. Margrethe: heheheeh nei for mye sjokolade er ikke bra………….men det var nok ikke den som var Ă„rsaken. Kjenner pĂ„ litt kroppsverk og tung i hodet, irritert hals og nese…………..sĂ„ jeg tror det er Ă„rets forkjĂžling som har begynt Ă„ lage seg til i kroppen……… 🙁 Var totalt utslĂ„tt i gĂ„r.
      Men men………vi tar det ogsĂ„ :_D GOD SØNDAG!

    4. frodith: Man mĂ„ mumse litt innimellom. Dessverre sĂ„ er det ikke godteriet som gjorde meg dĂ„rlig………… jeg har nok en anelse av noe influensalignende greier pĂ„ gang i kroppen, og det er aldri noe morsomt nĂ„r Ăžvre luftveier angripes av virus og basselusker………… HĂ„per jeg ikke blir for hardt rammet. 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ble ingen fest. UtslĂ„tt i hele gĂ„r. LĂ„ liksom i badekaret og hĂ„pte jeg skulle bli bedre. Men…………slapp som en fisk. Men….. det er nok ikke sjokoladen sin feil. Slikkert et forstadie til ei forkjĂžling……………. kjenner det i hode, nese, hals og pust i dag. KJedelig rett og slett men sĂ„nn er det pĂ„ denne tiden 😀

    6. solliv: Tusen takk! Nei sukker er ikke bra i store mengder, men det var nok ikke Ă„rsaken til dette jeg har nĂ„. Magekvalme/smerte og slapphet og slikt var nok et forstadie til forkjĂžling…………. Kjenner det i Ăžvre luftveier i dag………… irritasjon, kribling hodepine, irritert pust…………… men men 😀 God sĂžndag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg