sĂžndag

TUR

Etter en travel dag pÄ jobben (tok pÄ meg ekstravakt), sÄ gleda jeg meg til luftetur med hunden Leia.

Ifra regn tidlig morgen og utover dagen til strÄlende sol og mange plussgrader.

Vi gÄr tur i bygda.


Skyggene begynner bli lange – nĂ„r klokka har passert 16.00 pĂ„ en sĂžndags ettermiddag.


Vi er innom moderen en tur og rusler sÄ videre til moloen.
Det er nydelig ute.
Varmt og fint i sola.
Havblikk.


Her ser vi over til #Runde og videre mot Ålesund langt der ute.


SÄ hilser Leia pÄ de store vÊrane/sauen som stÄr og fÞlger med.

Noen skritt har det blitt i dag ogsÄ, og fitbiten har varslet de titusen skritta jeg trenger hver dag.
MĂ„ si at det ikke har blitt ti tusen skritt et par dager denne uken men det er pga forskjellige andre gjĂžremĂ„l 🙂

Men pytsan



..
Jeg gĂ„r mye uensett 😀

 

#sÞndag #titusenskritt #fitbit #solnedgang #skygger #shetlandsheepdog #hundenLeia #utpÄturaldrisur #utno #vindstille #hÞst #blogg #fotografering

 

12 kommentarer
    1. En flott tur sammen med vakre Leia <3 Og jeg syns du er flink til Ä gÄ, jeg..selv om du ikke bestandig oppnÄr skritt-mÄlet ditt hver dag =) Ha en super kveld videre =)

    2. Ja jeg tror du gĂ„r mer en nok uansett…Flotte bilder av en flott tur…og du..kan jeg spĂžrre om hvilket merke du har pĂ„ tur sko? Jeg fant frem vinterskoene og mister fĂžlelsen i to tĂŠr pĂ„ den ene foten nĂ„r jeg gĂ„r med dem..sĂ„ de mĂ„ jo vĂŠre helt feil for meg! SĂ„…jeg mĂ„ pĂ„ utkikk etter gode sko for hofter, rygg og ben..og vet at du sliter med noe av det samme som meg…kan du skrive navnet pĂ„ dem, sĂ„ kan jeg google?

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja gode sko mĂ„ man ha 🙂 Jeg har en del SALOMON-sko jeg da 🙂 BĂ„de terreng-joggesko med goretex og litt andre tur/fjellsko i SALOMON. Men har ALFA fjellsko til sure vĂ„te dager i fjellet 🙂 Men VIKING og ASICS er gode merker ogsĂ„ til lettere sko. Jeg gĂ„r ofte inn pĂ„ XXL pĂ„ nettet og bestiller og da bestiller jeg EN stĂžrrelse stĂžrre enn jeg bruker til vanlig – eller halvenummer stĂžrre for det har de ogsĂ„ av og til . Jeg finner mye bra i sko pĂ„ XXL og ofte tilbud. SĂ„ sko pĂ„ nettet for meg er supert 😀 Og det blir som regel SALOMON i forskjellige sorter 😀 De ER gode pĂ„ foten 🙂

    4. Helene: Ja som regel blir det mere enn nok med skritt 🙂 I gĂ„r blei det over 15000 pga jobb og tur. Travel dag pĂ„ jobb gjorde sitt……..Men lĂ„g rett ut om kvelden………… agret pĂ„ hele ekstravakta men……….sĂ„nn er det og nĂ„ er den over 😀

    5. Takk for svar…skal jammen prĂžve Ă„ bestille fra xxl jeg ogsĂ„..er jo bare Ă„ sende tilbake om de ikke er bra..for..jeg kommer meg jo sjeldent pĂ„ et kjĂžpesenter….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg