historie

HERØY GARD

Ein mor og datter-tur til flotte HerĂžy gard.

Eg har nok fleire innlegg om det flotte kystmuseet, men
om du gÄr inn

HER
 er det iallefall eit innlegg fra 2016, dÄ eg og Eva var der.

Det er fint Ä gÄ turer her.


Det er fantastisk synes eg, Ä kome hit, og sjÄ innover mot brua.


Skuta har vorte sjĂžsatt.
Ja, det er nok ei stund sidan det, men den har lenge stÄtt pÄ land ved parkeringa.
Flott skute.


SÄ ruslar vi avgÄrde.


Dette treet er vakkert.
Gamalt.
StÄr pÄ gravlunden ikkje langt fra der den gamle kyrkja stod for mange herrans Är sidan.


Ja det er spanande historie.
Og vi har denne rikdomen i kommuna vÄr.

No skal vi vidare – vekk frĂ„ kyrkjeplassen og mot dei flotte kastanjetrea du ser i bilete.
Eg prĂžvar meg stadig pĂ„ Ă„ skrive nynorsk – og eg klarar det slik tĂ„leleg 🙂
Eg som er eit bokmĂ„l-menneske 🙂


Og her fant vi monge kastanjar, gitt!!


Hendene fulle!

Hunden syntes ikkje det var stas og gÄ rundt Ä leite etter kastanjer, sÄ vi rusla vidare.


Og her er vi framme ved speleplassen til KONGENS RING.


Det er flott ute – og sola varmar.


gode vener

Eit flott bilde av desse to 😀


Det stod ein pÄ toppen og fulgte med oss ja


..
Eit kult bilde synes eg 🙂


 

SÄ er vi  tilbake ved utganspunktet.
Og turen er over.


Vakkert.

Tusen takk for ein kjekke tur, mamma 🙂

 

#herĂžygard #fotografering #bilder #hobbyfotograf #natur #historie #herĂžykommune #kystmuseum #onsdag #morogdatter

 

20 kommentarer

Siste innlegg