mors hage

ONSDAG

Og en tur rundt i bygda.
Moderen er fortsatt pÄ sykehus, og jeg mÄ innom og se til katten, Simba.
SĂ„ er vi i farta.

Han som har klippet plenen hos moderen, var visst ferdig med sesongen tidlig i september

SÄ gresset har vÊrt hÞyt lenge der i gÄrden.
Vi har egentlig ignorert det litt og tenkt at det fÄr bare vÊre.
Vi har liksom nok med vÄrt, alle som en.
Men i dag klarte jeg ikke se pÄ det mere.

SÄ pÄ vei ned mot huset, fikk jeg for meg at jeg skulle klippe plenen.
Da blir moderen sÄ glad.
Hagen var pappa sitt hjerte, og det er sÄ trist nÄr vi bare stÄr og ser pÄ at det forfaller.

Det blomstrer fortsatt som bare det her 
i barndomshjemmet mitt.


Denne kjemper seg opp i brosteinen.


Og disse stĂ„r i krukker rundt huset 🙂


Leia mĂ„ liksom snute seg bort i der jeg fotograferer 🙂


SĂ„ godt!
Her var det veldig hÞyt gress, og det er sÄ kjedelig til vinteren.
Men nĂ„ er det nyklippet 🙂


SjĂ„ der ja, har visst grĂžne fingre 😀

Godt med alt som er gjort.
Og det Ă„ klippe plen er god trim.
BrĂ„tt var det over 7000 skritt pĂ„ “fitbiten”.

Ha en flott dag der ute!

 

 

 

 

 

#morshage #klippeplen #oktober #blomstrer #hage #fotografering #skritteller #fitbit #trim 

16 kommentarer

Siste innlegg