skritteller

FRØYSTAD 
RUNDT

Ja i dag kjĂžrte jeg til Einedalen skole og parkerte.
Ville gÄ rundt FrÞystad.
Se hvor mange skritt det tar rundt



Og svaret var ca 9000 skritt 🙂
Det er med denne #fitbiten jeg mÄler det.
Veldig gÞy med denne klokka, nÄr jeg gidder bruke den.
NĂ„r jeg har brukt den en uke, skal jeg se det totalte/gjennomstnittet av uka.
Startet 1. oktober med mĂ„lingene 🙂

Det regner – og gode klĂŠr er pĂ„.
I dag enda til stillongs da jeg fikk frosten i meg i gÄr.


Leia har ikke gĂ„tt denne runde – sĂ„ dette er spennende lukter for henne 🙂


Solen og regnet skifter hele tiden pÄ hvem som skal vÊre fremme.
Her gÄr vi opp FrÞystadskaret.


Det er bygget ny vei med undergrunn og gang/sykkelsti her.
Det har kostet i hau og dunger


..
Men

.fint har det jo blitt da.


Og sĂ„ gĂ„r vi her pĂ„ nye veien og undergangen for fĂžrste gang 🙂


En #selfie her 🙂
Har pÄ meg pannebandet som Connie/fruensvilje strikket til meg.
Det er godt og varmt rundt þrene 🙂


Det er mye flott langs veien.


Det er sÄ rart dette, at snart er greinene nakne.
De gir slipp



.


Oppdaget skriften pÄ denne lÄven.
Var jo skikkelig stilig – og tegning ogsĂ„ 🙂
FĂ„r en til Ă„ smile nĂ„r en gĂ„r forbi 🙂

Vakkert ja <3


Det er en fin runde Ă„ gĂ„ – Ă„ret rundet, dette.
Flotte motiver Ä se fra der man gÄr.

Vi har gÄtt runden og som jeg skrev over her, blei det i overkant av 9000 skritt.
Det er en god runde pÄ ca 1,5 times gange.

 

#fitbit #skritteller #frĂžystadskaret #rundtfrĂžystad #hundenLeia #shetlandsheepdog #trim #mestring #fotografering #bilder #hĂžst #torsdag #regn

 

22 kommentarer

Siste innlegg