regn

TIRSDAG
OG
DET
ØSER NED
MED
REGN

Men tur blir det.
Og en tur til Heid og Hornseten.

Leia er kommet hjem fra noen dager i Ålesund 🙂
Og vi er klare for vĂĽre turer igjen.

Det er yr og bort i regn tidvis i turen, men leia har god pels og jeg har gode regnklĂŚr.
Ingenting som unnskylder en tur ut!


Og disse fargene som dukker frem over alt.
Jeg kan gå med nesa i vegetasjonen hele tiden men da blir det jo ingen trim, så pulsen må opp av og til, også fotografering innimellom 😀


Alltid herlig ĂĽ gĂĽ pĂĽ Heid tursti.
Det er sĂĽ godt underlag for meg, og mange muligheter pĂĽ kryss og tvers.
Jeg har tatt tiden pĂĽ denne turen, og det blei 1,5 time med fotografering.
🙂
Det er en god dags trim, selv om skritta ikke er kommet til 10 000 pĂĽ turen.
Men 10 000 skritt blir det i løpet av dagen 😀


Har dere lagt merke til at det er mye rognebĂŚr i trĂŚrne?
PĂĽ disse kanter bugner det av rognebĂŚr.
Bare rundt huset mitt hjemme er trĂŚrne fulle av bĂŚr.
Fantastiske farger.

Også var det dette med at Rognebær-treet ikke bærer børen to ganger……
At om det er mye rognebÌr blir det lite snø til vinteren og 
om det er lite rognebÌr blir det mye snø.

Har du hørt det?

Jeg har testet det ut, og det stemmer ikke 🙂
Jo….. kanskje av og til…


Lykkelig og ivrig hund pĂĽ kjente trakter


FosnavĂĽg by
#Herøyhavland


Disse hjerta er laget ved #Herøyproduksjon i Fosnavüg
 


Berre lekkert kan man si <3


Selv om det småregner/yrer – så tar vi runden som vi bruker, og går til Hornseten


Det er andre enn oss som er tidlig ute og trimmer


FLOTT rett og slett


Herlige hausten 


Og drĂĽper blir det ogsĂĽ, av regn og yr

Jepsipepsi
Sü er dagens trimøkt over.

Jeg skal pĂĽ kveldsvakt om litt.

Ønsker dere en herlig dag der dere er!

 

 

 

 

 

#utpĂĽturaldrisur #yrbilder #haustfarger #fotografering #bilder #Hornseten #Heidtursti #hundenLeia #shetlandsheepdog #morgentur #trim #aktivitet #mestring #hobbyfotograf #yr

8 kommentarer
    1. en herlige tur dere fikk,ja været har vært litt på og av i dag,men nå regner det jamt,om dere fikk regn/ yr på turen så fikk dere også vakre fine høstbilder og en god tur 🙂 ha en fin jobbvakt

    2. Jeg imponeres av ditt pĂĽgangsmot! Ut pĂĽ tur uansett vĂŚr – det er sĂĽ flott ĂĽ se. Men selvfølgelig, nĂĽr man er godt kledd fra naturens side, som Leia, eller ved hjelp av Stormberg, Norrøna og andre sĂĽ er jo muligheten der selv i regn og ruskevĂŚr. – Og det skader jo ikke ĂĽ ha en slik deilig natur ĂĽ ta av til ĂĽ legge bak seg skritt og kilometer 🙂
      Mye rognebĂŚr lite snø – lite rognebĂŚr mye snø… Joda, jeg har hørt det, men jeg har aldri testet det ut
      men det er vel slik at tester du det ut lenge nok så kan du få det til å stemme en gang 😉
      Flotte bilder av vakkert vestland ogsĂĽ denne gangen, spesielt det av Leia pĂĽ stien, der midt i alle de vakre fargene.
      God vakt i kveld <3

    3. Flotte bilder!! kos deg pĂĽ vakt…Deilig ĂĽ ha gĂĽtt en god tur før jobb..og det er sprekt gjort da…ha en god kveld!

    4. Helga Sriskantharajah: Tusen takk for herlig kommentar fra deg, Helga <3 Ja man må jo ha klær og sko til å være ute i............ og det er jo et tiltak for meg også til tider.......men jeg er glad når det er gjort......og turen er ferdig. Men jeg nyter det som regel 🙂 Det er alltid godt å bevege seg. I dag er ryggen ikke noe særlig igjen........ og slik går dagane. Men ut må jeg uansett - gjør det jeg klarer og mestrer.

      Tusen takk!!

      Ønsker deg en god dag, Helga <3
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg