sommerdag

SØNDAG
Og temperaturen er som en sommerdag.

I dag tar jeg pĂĽ fjellskoa hjemme og rusler
avgĂĽrde i Mulevikvegen.
Trenger ikke kjøre bil hver dag for ü komme til en fjelltur.
Ikke nĂĽr man har flotte muligheter rett utenfor huset,
som her i Kvalsvika.

NERLANDSHORNET
OG
STOREVARDEN
Opp fra Kvalsvik.



Det er ikke alltid man følger med i timen……..
Iallefall har ikke jeg gjort det, og av og til har jeg irritert meg over at bilda mine er så små her inne på bloggen 🙂
Men i gür hadde dvergpinschereimitthjerte/Toini en kommentar om at hun skulle ønske bilda var større pga den flotte utsikten.
Større???
Får ikke til jo………..
Men hva var problemet?
Jeg har bare ikke tenkt på at jeg kan velge px når jeg laster inn bilda 🙂
SĂĽ i dag kommer de i 800px.
Prøvde med 1000px og da kom bare halve bildet inn her.

Men nå kan jeg dette også 😀
Og da er turen begynt….
Og høstfargene er flotte i fjellet.


Fantasien 🙂

Lekkert rett og slett.

Og oppover det gĂĽr.
Bygda i bakgrunnen.
Leia spiser strå……


Kvalsvika der nede ja 🙂
Og vi er pĂĽ vei til Nerlandshornet

Og her er vi fremme
Utsikt til øya #Runde


Vi gĂĽr videre mot Storevarden.
Det er bare sĂĽ nydelig temperatur ute.
Rene sommerdagen dette her, med det høstlige i seg.


Sunnmørsalpane i det fjerne 🙂


Vi har vĂŚrt innom Storevarden og er pĂĽ veg ned av fjellet.


Favoritt-pauseplassen min


Noen selfier pĂĽ veien nedover.


Dette blei skikkelig lekkert i større format 🙂


 

Morsomt med store bilder.
Nå kan jeg det 😀
Tusen takk, Toini, for at du gjorde meg oppmerksom pĂĽ dette.

For dette har jeg grublet på….. hehehe
Vært mang en gang innom innstillinger på bloggen ….
Så var det bare et klikk ved innlastning av bilder….
Ja sünn er det nür man ikke følger med i timen.

Turen og dagen har vĂŚrt super sĂĽ langt.
Det er sommervarmt enda det er ettermidda.

Nyt dagen !

Obs!
Og jeg må gå ned i px….
Det første bildet har jeg tatt ned til 700px og allikevel er det for stort pga det går utenfor rammen jeg har i selve bloggen….
jaja…..
Forminske da 😀

Og enda et tips fra Toini gjorde at jeg rett og slett skiftet designe 🙂

 

 

 

 

#selfie #fjelltur #Storevarden #Nerlandshornet #bygda #kvalsvika #hundenLeia #shetlandsheepdog #blogg #fotografering #bilder #hobbyfotograf #søndag

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. SĂĽ bra!! ja NÅ var de store og fine! Designet pĂĽ bloggen din gjør nok til at de ikke blir sĂĽ brede…for jeg byttet design pga det..De blir liksom lange…og noen av disse bildene fikk du ikke helt med alt..som pĂĽ selfiene…sĂĽ der mĂĽ du nok ned i størrelse…Da fĂĽr du med alt pĂĽ bildene..Ja utsikten kommer sĂĽĂĽĂĽ mye bedre frem nĂĽr det blir større..SĂĽ bra jeg kunne vĂŚre litt til hjelp! hihihih.. flotte bilder! men noen litt vel lange…hihih..

    2. Så koselig det ble hos deg med nytt design og store bilder. Jammen godt vi har hverandre. Jeg lærte det der om bilder av Frodith en gang for lenge siden. Jeg kjører 600 og det går fint synes jeg. Vakre bilder hos deg i finværet, her er det bare grått i dag. Ha en fin ny uke! 🙂

    3. Ojjjjj…NÅ var det sĂĽ flott!! ( med den nye designen) NĂĽ kom bildene sĂĽ fint frem..syns jeg da…og jeg prøvde meg frem med størrelsen pĂĽ bildene ganske lenge..til jeg fant det som passet meg…men dette syns jeg sĂĽ veldig fint ut! Lykke til! bare ĂĽ leke seg litt..hihih men veldig glad om jeg fĂĽr utsiktsbildene dine store…Kjenner jeg fĂĽr sug i magen…:-)

    4. Store og fine bilder, og veldig flott motiver også. Selv bruker jeg som regel 700 for å få med hele bildet 🙂

    5. Så fint med store bilder 🙂 Mange som surrer med de små 🙂 Jeg har ikke 800, men 600, usikker på om jeg kan ha 800 på min side..Noe med designet også.. Herlige bilder .-)

    6. frodith: Ja dette ble jo bra…………. at jeg ikke har fattet hvordan man gjør det nĂĽr jeg ser det pĂĽ sida hver dag…………..??? ja ja…. godt vi kan hjelpe hverandre 😀 Tusen takk! Trenger ikke ha de sĂĽ superstore tenker jeg..men 600 og 800 og til og med 700 er supert 😀 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg