skygger

 

 

 

MANDAG 
MORRA
BLUES

Eller noe i den duren 🙂

Iallefall er det mandag.
Helgen med dens begivenheter er over.
Hverdagen er tilbake.
Men ryggen er like ugrei………..
Denne gangen ser det ut til at det ikke går seg til rett og slett, og jeg kjenner på en liten deprimerende følelse inne i hodet.

Og det er jo lov det – å kjenne på slike ting.

Selv om det ikke snakkes så mye om.

Jeg ønsker uansett å ha fokus på det positive her i verden – og en mandag morra blues blir til en mandag morgentur 🙂

RUNDT I BYGDA

Skyedottane titter frem bak fjellet.

 


Det er sol ute selv om det kommer ene og andre regnbygen.

 


Foreløbig er det opplett….på runden.

 


Denne naustrekka er kjekt motiv for en hobbyfotograf som meg 🙂

 


De vakreste farger.

 


En titt utover havna.

 


Et tilsig av skyer på veien hjemover.

 


Leia – turvennen 🙂

 


Skyggen til Leia 🙂

 


Skyggen min 🙂

Og om du klikker på skyggen min, ja da kommer du inn til 
PETER PAN UTSTILLINGEN 2017
HOS SELVESTE
FRODITH.
Der kan du gi din stemme til det beste skyggebildet.

Jeg har allerede vært der og avgitt min stemme……….
Og der var så mange flotte bidrag.
Alle er vinnere!

Så er denne lufterunden over.
Beegelse er en nødvendighet for både dyr og menneske.

Nå regner det ute.

 

 

 

 

 

 

 

#skyer #mandagmorrablues #morgentur #hundenLeia #shetlandsheepdog #skygger #peterpanutstilling #frodith #kvalsvika #bygda #sjøbuder #rygg #revmatisklidelse #mestring #blogg #hobbyfotograf #bilder #tenkepositivt


 

 

10 kommentarer

Siste innlegg