vĂŠrgudane

LAURDAG
OG
KVALSVIKDAGEN
2017


NĂ„r ein tenkjer tilbake nĂ„kre timar


Og ser korleis vùret vart for dagen i dag
..
Da mĂ„ det vĂŠre nokon som har gode kontakter med hĂžgare makter, seiast det i folkemengda i kvalsvika i dag 😀

Kvalsvikdagen 2017 sÄg ut til Ä bÄde blÄse og regne vekk etter vÊrmeldingane som var tidligare i veka.
Men sÄ skjer det at det berre klarner opp og skiner av.

Og for ei glede for dei som stÄr pÄ og verkeleg jobbar for denne dagen.
All ĂŠre!

 Og mykje folk er innom denne dagen.
Laksemiddagen vil folket ha med seg, pluss kakebordet og alt det andre.

 


 

Og utstillingar/salg i sjĂžbudene rundt om.

Det er sÄ mykje artigare nÄr vÚret spelar pÄ lag.

Monge kjem med bobil fra fjernt og nÊrt, og andre igjen med bÄt.
Overnatting 🙂
Koselig.

 

 


So har Kjetil Ă„pna kvalsvikdagen 2017 – klokka er 12.00

 


“Keiserens nye klĂŠr” i ei utgĂ„ve som ikkje har vore vist fĂžr.

 


Og folket strĂžymar til.


 


 


 


 


 


Det skal noko til Ă„ ha kontroll over all trafikken.
Men parkeringsvaktene hadde full kontroll dei.
Dirigerte og ordna opp.


 


 


 


Underhaldning for store og smĂ„ 🙂

Dinne dagen altsÄ  
Dei fe det virkelig til mÄ eg seie.
Eg er med pĂ„ det eg skal – lage kake og selge kaker og slikt
..
Men alt det andre arbeidet som er gjort i forkant – og det som er i etterkant


..
Det mÄ eg berre ta av meg hatten for!
Dyktige!


Slik ser programmet ut for dagen i dag:

SĂ„ no er det dansen sin tur snart.
Og har du ikkje bestemt deg enno, sÄ kanskje du tek turen ut i kvalsvika i kveld?

 

 

 

 

 

 

#kvalsvikdagen2017 #bygda #kvalsvika
 

16 kommentarer

Siste innlegg