regn

TORSDAG

Og jeg trodde det var onsdag…………….
Ja, dagene blir litt like etter hvert, selv om innholdet egentlig ikke er likt.
Men det er litt slik annenhver dag med rygg-problematikk.
Og i dag er ikke ryggen god igjen…..
Kanskje var det gårsdagen strabaser som gjenspeiler seg i dag….
Hvem vet?
Ikke jeg………

I dag er det en ny dag, og ja, det er torsdag!

Jeg skulle egentlig rusle i mulevika, men det regnet så inderlig når vi gjekk ut og da vi begynte å gå mot mulevika blåste og pisket regnet i ansikt til både hund og menneske, så vi snudde ryggen til det og gjekk nordover, og fant en annen rute å gå.


Nepene i forskjellige farger.


 


Det er flotte farger som kommer frem fortsatt.


 


 


Oppover mot “Gjerdet”  som vi kaller det.

 


Vi er oppe – og det har sluttet å regne.


 


 


Sola prøver skinne igjennom – og klarer bitte litt.

 


Så går vi ned “Brekka” som veien her heter.


Ved veikrysset stikker det frem stikkelsbær og flotte roser fra hagen til Alfhild.


 


Så er vi på veg sydover og heimover.


Skimter blå himmel av og til mot øst.


Her har de pyntet veggen med slipestein og to ljåer 🙂
 


Trærne er så bladfagre at regnet ikke kommer igjennom like under 🙂

 

 

 

 

#morgenturen #regn #vind #gløttavsol #natur #torsdag #utpåturaldrisur #blogg #fotografering #fibromyalgi #revmatisklidelse #enfotforandenandre #kvalsvika

14 kommentarer
    1. Koselige bilder fikk du da jammen! Håper ryggen din blir bedre og bedre. Godt å lee litt på seg selv om det regner. Her plasket det ned i hele går, men jeg fikk ingen tur. Hadde besøk av yngstesønnen og da ble det kaffe og skravel i stedet, mens regnet trommet på rutene! 🙂 Ha en fin dag!

    2. Så flink du er som kom deg ut, tross et så dårlig vær! 😀 Bildene viser jo vakker natur, så jeg skjønner at du liker å gå der 🙂
      Masse god bedring med ryggen din, og jeg håper du føler deg bedre i morgen 🙂

    3. Så kjedelig med regn..i dag har VI hatt sol! hihih..Flotte bilder! og ja..det straffer seg og gjøre for mye..kroppen sier ifra..

    4. Mona: Ja ut må jeg når jeg har hund 🙂 Hadde ikke vært såååååå mye ute om ikke hunden hadde vært her………….hadde nok kanskje gått til treningssenteret 🙂 hehehehehe Takk for det. Jeg tror det går seg til med ryggen litt etter litt 😀

    5. natheless: Ja det blei en formiddagstur 🙂 Nå har jeg hatt mor og eldstesønn på middag og kaffe – koselig 🙂 Så har jeg og Leia hatt oss en liten runde i øsepøse-regn og vind 🙂 Bare en liten luftetur 🙂
      Kaffe og skravl er koselig det 🙂

      Ha en god kveld!

    6. greit å ombestemme seg på tur rute når regnet pisker en i ansiktet,det liker hverken mennesker eller dyr.Ikke godt når ryggen krangler fortsatt,uff ,håper det blir bedre snart,synes du har slete lenge nok nå

    7. skjønner att du sliter nå,min søster har det på samme måte nå om dagen,er en prolaps i ryggen som ikke vil gi seg,jeg er livredd jeg får prolaps i ryggen ,håper du får bedre dager snart

    8. fruensvilje: Ja det er slitsomt………….. dagene er så opp og ned………..en dag er jeg positiv og klar for jobb og neste dag er en nedtur med smerter………..frustrasjon og nedstemthet kan snike seg inn i slike situasjoner……………men holder meg oppe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg