tirsdag

TIL
HEID
OG
HORNSETEN

Det regner bittelitt, men i dag skal vi kjÞre til turmÄlet.
Inn til FosnavÄg, opp til Heid og parkere.

SÄ er vi pÄ #Heidtursti

Fotografering mĂ„ til 🙂
Det er jo sÄ fint Ä gÄ her!


Mye vakkert 🙂
Og drÄpene er her pga regnet som plutselig Þkte litt ekstra pÄ i styrke.

 


PĂ„ med hetta og rusle videre 😀

 


SĂ„ smĂ„tt litt hĂžstlige farger ja 🙂

 


SÄ gÄr det nedover et stykke.

 


Det regner godt.

 


Vi gÄr innom en av gapahukane som er laget pÄ denne stien.
Og der pÄ bordet, kan jeg skimte noe





Se sÄ fin denne er da!
Kanskje noen som har mistet den og den har blitt lagt her pĂ„ vent 🙂

Utsikt fra #gapahuken


Og her er en sĂžt liten ting som er mistet av noen.

 


Vi rusler videre pÄ turstien og nÊrmer oss oppstigning mot Hornseten.


OgsÄ var vi der nesten.
 


#Selfie pĂ„ toppen 🙂

 

 


Om en ser nĂžye pĂ„ dette bildet ser man egentlig et hjerte i hjertet 🙂

 


 


SĂ„ vil jeg inn i skogen – lenge siden jeg har gĂ„tt den veien.

 


Inn til treet “mitt”  🙂


Jeg elsker dette treet <3
Iallefall er jeg veldig glad det stĂ„r der 🙂

 


 


SĂ„ er jeg nesten ute av skogen.

 


Siste bildet fra denne turen.

Ut pÄ ettermiddagen vart det blÄ blÄ himmel og sol.
Varmt og flott.
NÄ holder det pÄ Ä skye til igjen

.
Det veksler dette veret.

 

 

#regn #utno #utpÄturaldrisur #hornseten #utsikt #skog #trÊr #fotografering #hobbyfotograf #natur #hundenLeia #shetlandsheepdog

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg