frodith sin sommerutfordring 9

LØRDAG
Og vi har kommet frem til siste dag med gøye sprell og innlegg for frodith sin sommerfotoutfordring.

Om du vil sjekke ut hva dette er for noe,
sĂĽ kan du klikke pĂĽ de to bildene under, som viser hva som har skjedd disse siste 9 dagene.

Og klikker du pü dette bildet, sü kommer du til 
FRODITH

Og om du klikker pĂĽ dette bildet under,
ja da kommer du til den som “tok kaka” i går, spør du meg,
nemlig 
DEDICAT

Og her er mitt siste bidrag til 
sommerutfordringen:

INSEKT



Og om noen husker at jeg gjekk tur, og måtte snu på grunn av møkkaspredning på jordet jeg skulle over……….
Så lå det noen ruer her og der, før vi snudde, og disse insektene storkoste seg der liksom…………..
ĂŚsj!!!!!!!!!
men men  nødvendig visst nok………

Og fra fjellturen til Runde, fant jeg denne lille saken 🙂

 

 

Og denne er nok Svensk   hehehe
Iallefall var den pü Kosterbüten tilbake fra 
Kosterøyene mot Strømstad.



SĂĽ, det var siste sommerfoto-utfordrings-innlegg fra meg til dere og frodith.

Alltid gøy å være med 🙂

Tusen takk til deg som har vært innom og sett mine bidrag – og tusen takk til frodith som i sommeren arrangerer 🙂

 

#dag9 #utfordring #frodithsinsommerfotoutfordring #insekt #sommer #fotografering #bilder #lørdag 


 

21 kommentarer

Siste innlegg