opplett

Ettermiddag,
og tid for en ny tur.


Det er mildt og opplett, men skyer truer.
Det har vært noen regnbyger innimellom.

Og jeg har laget en frukt-dessert av plommer og kirsebær fra i fjor, siste som var i frysen 🙂
Så nå gleder jeg meg til ny avling!!!

Kos til kvelden <3

Men tilbake til turen.
Skulle egentlig oppover i fjellet, men pga disse skyene tar jeg turen til Mulevika og en runde før retur.


Nydelig med blomster og lys og skyer.


Det skiner av litt og det er varmt ute.
Og her hvor det ikke har vært sau, har de nå sluppet ut sauen og det blir sauemøkk over alt på stranden………… 🙁
Irriterende!!!!!


Vi tar returen forbi vannet og skal gå opp den vanlige stien, men traktoren er ute og slenger ut MØKK så det stinker og jeg kan ikke gå der det fyker møkk rundt øra, så vi snur og går en annen sti som får oss opp på veien igjen.


Naturen <3


Ah det er berre lekkert altså.
Utsikten under, på bildet, elsker jeg.
Det er lekkert uansett ver nesten 🙂

Så er det tilbake til middag og dessert 🙂

Ha en god kveld!!!!

 

 

#plommeogkirsebærdessert #natur #skyer #blogg #onsdag #mulevika #mulevikvegen #kvalsvika #opplett 


 

10 kommentarer

Siste innlegg