i går

FREDAGEN
Ja, den gjekk med til å beise terrasse.
Ja det gjorde de andre dagene med fint ver også.

Så håper jeg at ryggen har tålt det, selv om den er litt stiv.
For det blir den alltid etter mye arbeid.

Når man har hus og eiendom så MÅ det stelles.
Det gjør seg ikke selv.

Men innimellom malingsstrøk, ble det turer.

Så her kommer gårsdagens
sommerdag:

En tur på tidlig ettermiddag, og det er varmt ja 🙂


Deilig å gå i shorst og t-shirt og ikke et vindpust.


Her badet vi barna da vi var små 🙂
Et yrende liv!

Sommerfugler!

Og Mr Sniff møter oss når vi kommer hjem.

Rundt 20.00 må vi ut å lufte oss igjen.
Det kommer en dis sigende.
Men det er varmt.


Vi går en runde – til Mulevika og videre forbi et vann og hjem.
Noen har satt opp telt i Mulevika 🙂


Herlig!
Men myggen/knotten begynte bli ivrig her 🙂


#Myrull

Og sist men IKKE minst,
min terrasse som nå har blitt
BLÅ!
Ja det er en nydelig blåfarge.
Og jeg tør gjøre slike ting jeg 🙂
Jeg sitter mye og ser ut på denne terrassen – og da er det godt å la øynene hvile på det blå.
Om ikke himmelen er blå,
så er iallefall
terrassen min blå 🙂

Jepsipepsi!
Så var det gjort 🙂

 

 

 

 

#fredagen #blåterrasse #beis #sommer #varme #utetid #natur #fotografering #bilder #hund #katt #hundelivogkatteliv #shetlandsheepdog #mulevika #kvalsvika

 

 

14 kommentarer
    1. Flotte bilder! og stilig med blått gulv ute! Deilig å få gjort…og håper ryggen har tålt påkjenningen… ha en god ny dag!

    2. Oj, så fint det ble med blå terrasse! 😀 Og bildene var gåturen din var jo så sommerlige og idylliske. Vi har også masse sol for tiden, og jeg håper det varer til jeg skal ha ferie om 2 uker. Da er det jeg som skal beise terrassegulver 😉

    3. Vakre naturbilder! Du har et flott turterreng i rundt der du bor, herlig! Du har rett i at ingen ting gjør seg selv. Det er da nok å gripe fatt i. Jeg venter på den endelige ferien enda. Den blir fra og med fredag den 21.07. og i tre uker. men jeg skal vel ikke klage da jeg allerede har hatt en ukestur til Kroatia, med sol og strandliv. Du er tøff i fargevalget, men ser fint ut! Ha ei fin helg!!!

    4. så stilig med blå terasse da ) ja hvorfor ikke,det er vel en grunn til att en kan velge ka farge en vil ha ) og flotte turer,det har vært et par svært varme dager,da er det godt å ha kost seg max ute,ja for i kveld ble det kaldt igjen og litt regn

    5. Mona: Veldig spesielt med blå terrase – men når jeg sitter og ser ut på den og ser hvor fin blåfargen er, så er jeg glad jeg valgte noe uten om det vanlige 😀 Ja håper varmen og det fine veret varer, så du får beiset “!!!! og koset deg i ferien også :-

    6. toveview: Hehehe huset er hvitt og jeg elsker å gjøre noe utenom det vanlige 🙂 Å gå på et blått tregulv er bare stilig 🙂 Kan liksågodt være blått som brunt, sort, hvitt eller rønt…………andre farger…………… bare at blått ikke er så vanlig. Nå sitter jeg og ser ut på gulvet og det er behagelig å se på 🙂 Nesten som havet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg