bedre og bedre

 

 

 

TIL STOREVARDEN
OG
FORBI

Jeg vÄknet til strÄlende sol fra blÄ himmel, og ville ta fjellturen sÄ tidlig som mulig, fÞr det blei for varmt.
SÄ da klokka hadde passert 08.30, var vi egentlig klare, og trÄkket i vei.


Leia finner greiner og kvister over alt som hun vil tygge pĂ„ 🙂

En þrn svevet forbi oss – men litt for langt unna til at det blei noe bilde av den.

Vi er oppe ved pauseplassen min der det renner vann bak Leia.
En liten pause der.

SĂ„ er vi nesten ved Storevarden.
Jeg hadde ikke helt bestemt meg for om jeg skulle gÄ samme vei tilbake, eller om vi skulle gÄ en annen vei.
Jeg liker Ä gÄ runder, og ikke samme veien i retur.

En #selfie med nye mobilen etter at jeg har funnet ut av hvordan det gjþres 🙂
SÄ pauser vi litt i sola, og jeg bestemmer meg for at vi skal gÄ en annen vei tilbake.
Over fjellet og ned ved elva og veien tilbake.
Det er en stund siden jeg har gÄtt der nÄ.

SĂ„, da rusler vi videre.

Vi har gÄtt fra tuppen helt til hÞyre i bildet.
Jeg har ogsÄ funnet ut hvordan man tar panoramabilder og mÄtte teste ut det.
Og resultatet blei flott rett og slett 🙂


Vi er ute pÄ kanten av fjellet og skal gÄ langs fjellet og ned til veien.
Her ser vi litt av #kvalsvika 🙂


Det er jo bare lekkert ute nĂ„r naturen og veret er som i dag 🙂

Joda, det var en litt strabasiþs tur i lyng og einer og litt klatring

.
Jeg har gĂ„tt mye alene der – uten hund, og nĂ„ blei det litt annerledes.
Men, veien er i siktet og Leia er nok lykkelig tror jeg.


SÄ er vi nede og mÄ gÄ veien tilbake.
Godt Ă„ slippe all lyng og einer som var mye av noen steder.
 En herlig fjelltur.
Klokka er vel sĂ„nn 11.00 – 11.30 nĂ„r vi er hjemme.

 

 

 

 

#storevarden #fjelltur #sunnmÞre #hundenLeia #natur #blÄhimmel #fotografering #bilder #mestring  #turglede

 

 


 

12 kommentarer

Siste innlegg