jonsok

FREDAG
OG
DET
ER
JONSOKAFTA

Og turen i dag blei til mens vi gjekk.
Hadde egentlig ikke tenkt meg oppover, men det blei 
#Muletua i dag 🙂
Herlig!!!

Det er i motbakker det går oppover – ikke sant?  🙂

Brukte god tid, og det var tungt for kroppen, men uendelig godt.


Vi er glade og fornøyde 🙂


Det er tilsig av skodde hele tiden.


På nedoverturen begynte det å regne.
Vi brukte som sagt lang tid.
Gjekk med forsiktighet, skritt for skritt.

Så var vi kommet ned, og jeg hadde ikke regnbukse på meg og var gjennombløt på den.
Tungt å gå – og gjekk innom postkassa for hadde ikke hentet post denne dagen.
Og hva ser jeg??!!
Pakke til meg <3
Og plutselig var det så mye lettere å gå 😀

Pakke fra Hanne 🙂
Henne jeg hadde besøk av i mai, som jeg har gått på folkehøyskole sammen med i Stavern.
Hun har strikket disse herlige tovede tjukkelestane 🙂

Og de passet som et skudd!!!

Ønsker dere alle en herlig St.Hans feiring 🙂
Her regner det.
Bålet er tent, men jeg er hjemme og slapper av.

#St.hansaften #jonsok #fjelltur #natur #shetlandsheepdog #turvenn #fredag #mestringsfølelse #deterimotbakkerdetgåroppover #pakkeiposten

10 kommentarer

Siste innlegg