regn i lufta

En
tur
rundt
i 
bygda

Lufte bĂ„de hund og menneske 🙂

Det er meldt ustabilt vĂšr fremover.
Regn og sol om en annen
.
Men gode temperaturer 🙂


PÄ turen kom det noen drÄper


Men det var ikke det store, sÄ det ble en herlig tur.

Blomster i en hekk, nedenfor.


SÄ gjekk jeg meg pÄ disse rare soppane.

Flott mÞnster-slÞr pÄ hatten.


Solen kjemper for Ä komme igjennom, men har forelÞbig mÄtte gi tapt 
for skyer og smÄ-regn.

Er pÄ vei tilbake i mulevikvegen.


En bitteliten fugl fulgte oss fra  tre til tre opp gangveien mot huset mitt.

Det er lommert ute.
SĂ„ jeg kjenner jeg blir litt tung i hodet.

Ønsker dere en flott dag der dere er 🙂

 

 

 

#mulevikvegen #natur #kvalsvika #utetid #utno #fotografering #sopp #fugl #torsdag #regniluften


 

12 kommentarer
    1. koslige bilder,skjÞnner godt att du liker deg der ute i havgapet ) Litt smÄyr her ogsÄ nÄ,men ikke det helt store,22,6+ sÄ vi klager ikke ,selv om sola uteblir

    2. Ja det er sĂ„nn vi har hatt det…og det er fortsatt lommert her..men har hatt besĂžk av sola nĂ„ pĂ„ kvelden..Egentlig et flott turvĂŠr..sĂ„ lenge det ikke regner! Ha en god kveld! nydelige bilder nok engang!

    3. Fin tur.. og fine detaljer :)) Her er det mer skya enn i gĂ„r..men deilig og varmt , sĂ„ minner litt om sommer nĂ„..hehe… <3<3

    4. Deilig med en luftetur. Her har regnet kommet nĂ„ pĂ„ kvelden etter en ganske bra ettermiddag. Denne sommeren lar liksom vente pĂ„ seg…men den kommer nok 🙂 Fine bilder, og i barnehagen i dag har vi vĂŠrt ute og plukket gule blomster, akkurat som pĂ„ bildet ditt 🙂

    5. frodith: Ja her Ăžser det ned og ryggen tverker for hundreogĂžrtende gang…………..jeg drar en tur til Aurskog i dag, og blir til mandag/tirsdag. Var bedre i ryggen i gĂ„r ….. i dag krĂŠsjer den igjen…… men nĂ„ blir jeg sprĂž og mĂ„ ha forandring. SĂ„ da blir det en svipper Ă„ beske venninne og sĂžnnen i Oslo 🙂 SĂ„ jeg tror jeg fĂ„r litt sommervarme innabords nĂ„ 🙂

    6. margarites: Lufteturer er godt – men jeg savner fjellturene. PrĂžvde meg pĂ„ en liten tur oppover i gĂ„r og mĂ„tte snu. Ryggen vil liksom ikke bli bra fĂžler jeg ……………… gule blomster er sommer 😀
      Her Ăžser det ned i dag…………
      Ønsker deg en herlig fredag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg