post

Lørdag…………
Og jeg hadde ikke hentet posten fra dagen før.

Hmmmmm
er det noe spennende utenom regninger og reklamer da?

Noe som ser ut som en pakke……

Ukesvinner???
Jeg må hjem å undersøke nærmere hva dette er.

Så ser jeg nærmere på pakken, og det er fra

LANDSFORENINGEN
FOR
HJERTE
OG
LUNGESYKE

Og jeg husker at jeg kjøpte noen lodd der, for et år siden snart……
Og vant muligheten til å vinne noe hver mnd fremover i ETT ÅR.
Og nå er det vel snart over, dette året….


Og jeg vant denne boka!
Den ser veldig spennende ut ang dette med HELSE.
Så jeg vil dele innholdet med dere sånn i ny og nè.

Det står mye fint og interessant, så dette gleder jeg meg til.
Kanskje det kan bli god lærdom for både deg og meg, dette her.

 

 

#LHL #tavarepåhelsa #bok #lotteri #helse

24 kommentarer

Siste innlegg