varm dag

ONSDAG
  
Og det er god temperatur allerede til morgenen.

Så første turen starter før 08.30.
Det er bare en liten luftings så en kan gjøre litt andre ting etterpå.
Slik som viktige ærend i sentrum og slikt.

Ut pĂĄ dagen er det sĂĄ varmt og fint at jeg bare MĂ…
en tur i

MULEVIKA


Leia får løpe fritt en stund her nede når det ikke er andre til stede her.


Virkelig herlig temperatur og shorts og t-shirt er virkelig herlig i dag.

Så er det andre gjøremål utover dagen.
Et møte på jobben og så middag.

Det er regn i luften……..
Men vi mĂĄ ha en luftetur fĂĄr vi tar kvelden helt.

GOLLENESET


Ja, endelig kunne jeg komme meg til Golleneset fyr.
Med forsiktighet kom jeg meg dit.

Dog nĂĄget stiv i gangen, men yuhuuuuuu pĂĄ bedringens vei!!!


Rett og slett herlig!


Leia var veldig ivrig og jeg tror hun syntes det var morsomt med en annen tur enn bare Mulevika 🙂


Da er vi nok i gang igjen, forhĂĄpentligvis.
Klarer nesten ikke vente til fjelltur!!!

 

#Mulevika #Gollenesetfyr #utpåturaldrisur #mestringsfølelse #fibromyalgi #revmatisme #shetlandsheepdog #hund #turvenn #natur #fotografering

 


 

8 kommentarer

Siste innlegg