fĂžr regnet

MORGENTUR
med Leia.

Det mÄ til.
En luftetur for Ä fÄ gjort det fornÞdne.
Ja, for hennes del 😀

Det er opplett, og fine skyer mot nord.

Vi gÄr sydover i #Mulevikvegen.

Ryggen min er fortsatt bare til Ă„ le av.
Eller grÄte av

..
Alt etter som
..
Men jeg har mest lyst Ä grÄte, kjenner jeg.

Har ringt sykehuset og bedt om Ä bli prioritert, om de fÄr avbud ved MR-undersÞkelse.

Men sĂ„ var det turen 🙂

Det gjÞr godt Ä bevege pÄ seg, selv om det gjÞr vondt.

Og nÄr himmelen farges med de vakreste streker, og jordet blinker som det herligste fargekart; 

DA ER DET GODT Å VÆRE UTE!


Og man fÄr Þye pÄ de flotteste skatter.


Og bare nyte det Ä kunne gÄ der Ä tusle rundt.

Du og hunden.
Og stillheten.


Motivene bare stÄr der i kÞ.

Da er det herlig Ă„ vĂŠre ute en tirsdag tidlige morgen.


#Sommerbris

NĂ„ regner det ute.
Jeg er glad jeg var ute og fikk med meg dette.
NÄ har det regnet i mange timer, og det er vÄtt over alt.

Men det trengtes det ogsÄ; regnet.

 

#blomstereng #dagen #naturopplevelse #himmel #skyer #hund #morgentur #opplett #fotografering #makrobilder #revmatisme #mestringsfĂžlelsen #smertemestring


 

16 kommentarer

Siste innlegg