minutt for minutt

SØNDAG

Og tiden gÄr, minutt for minutt.

Et puff i ytterdÞren som er litt treg, og ryggen slo seg pÄ skeiva


Jaja.
Var og sÄ etter kattene til Ingeline, som er pÄ tur.
Og i bygda der, hĂžrte jeg
GJØKEN
koko koko koko
Ja, da er det jammen meg sommer, uansett skodde.

SÄ gÄr minuttene


.
Og jeg mÄ rÞre pÄ meg.
Og i dag, som mange andre dager, gÄr turen til

MULEVIKEN


Skodda er litt til og fra
..
Men, det regner ikke, og temperaturen er bra 😀

Jepp!
Dette ligner pĂ„ en sommerdag 🙂

SÄ liker jeg alle de spennende kunstverka som lager seg i sanden etter 
at sjÞen slÄr mot land.
Bþlgeskvulp og flo og fjére


.
SĂ„ blir det til mange spennende og fantasifulle bilder.
Iallefall blir det slik i mitt hode.


Nydelige tegninger i sanden.
SĂ„ tenker jeg at dette skulle Marita ha, og fargelegge.
Hun som liker sÄ godt Ä fargelegge og tegne, og lage ting med hendene sine.


Noen har mistet fotballen sin.
Leia lÞper litt uten bÄnd, pÄ stranden, og prÞver lÞpe etter mÄken som erter henne.


Og for ikke Ă„ snakke om denne “Disney-kjolen”
Ja, for det var det som slo meg
.
Askepott.


Vi vandrer hjemover,
minutt for minutt.


En lykkelig hund som mÄ inn i sitt bÄnd igjen.

Vel oppe pÄ veien, mÞter vi en syklist som bare 
tar en svingom pÄ plassen og vender nesen andre veien.

Jeg rusler med smÄe skritt, hjemover.
Minutt for minutt 😀

 

 

 

 

 

#pinse #1pinsedag #mulevika #herÞykommune #natur #blogg #sÞndag #revmatisme #mestringsfÞlelse #utpÄturaldrisur #fibromyalgi #kunstisanden #fotografering #hund


 

16 kommentarer

Siste innlegg