fremover

OG FREMOVER
DET GÅR!

Det slo meg da jeg var ute og gjekk tur;
Hva gjorde du den 

3. juni 2015

Så da var det bare å sjekke det da…….
i bloggen….
og det som kom frem der, var diktet som du kan lese
om du klikker inn på linken over ja 🙂

Det jeg kan se, er at jeg prøvde holde bloggen på rett vei med bare innlegg av dikt.
Og at det etter hvert har sklidd totalt ut og handler om alt og ingenting:-D
Men sikkert mere morro med alt mellom himmel og jord enn bare noe hjemmesnikret poesi 🙂

Så mye har skjedd disse to åra….
Og mye er det samme…..

En tur rundt i bygda f.eks.
Det er egentlig det samme hver gang….
men av og til er det nye ting
i bildet.
Man treffer nye mennesker som kanskje
bare er i feriehuset sitt i en langhelg….
Andre med hund……..

Ja……..
Litt av hvert.

Her er min tur i bygda i dag.

Forresten;
DET ER SOMMER!!!!!!!!!!!


Herlige tiden <3


En bygd med idyll.

Har dusjet etter en laaaang uke…….
Ryggen er like travel den….
Men på en annen måte muligens….
I bedring uansett og tur blir det jo 🙂

Det er så herlig med det høye gresset som snart er klar for slottonna 🙂


Jeg og sneglen.
For det snegler seg avgårde her……..
Denne runden jeg går på ca 20 minutter…..
Brukte jeg i dag over EN time på 🙂
Men, bra å gå uansett!

Leia vil hilse på denne sauen/væren.

Så møter Mr Sniff oss og legger seg pladask ned og 
begynner rulle seg rundt 🙂
Standard!

Om jeg titter innom 

3. JUNI 2016
så var det ingenting skrevet den dagen.
Jeg var en uke i Aurskog.

 

 


#minner #bygda #fotografering #tanker #hund #utpåturaldrisur #ibedring #ryggplager #revmatisme

 

6 kommentarer

Siste innlegg