i bedring?

MULEVIKA
er god Ä ha Ä gÄ til, uansett ver og  form.

SĂ„ etter en dag med mye soving er vi i gang med tur nr 2.

Mulevika here we come!

Leia fÄr lÞpe litt pÄ stranda, og hos meg flyr tankene med vinden.

Ønsker meg frisk  og rask igjen.
Det er vanskelig Ă„ ha en rygg og hofter som ikke fungerer.
Jeg er vant til Ä gÄ bÄde hÞyt og lavt, 
og nÄr dette hemmer meg,
da blir jeg frustrert og lei meg.

Men jeg setter kanskje mere pris pÄ at jeg egentlig er frisk i det daglige?
Tenker det ja



At jeg er heldig uansett hvordan stÄda er akkurat nÄ.

Det siger av litt etter litt, selv om det er
museskritt og forsiktig gange med lite bevegelse.

Det har nettopp startet regne.

Ønsker alle en god kveld!

 

 

 

#blogg #natur #hund #mulevika #mulevikvegen #fotografering #mestring #revmatisme #smertelindring #dagen #fredag

 

10 kommentarer

Siste innlegg