to Ă„r

Tenke seg til
.
Jeg har vÊrt pÄ blogg i 
hele TO ÅR!

 I gÄr, var det TO Är 
siden jeg la ut fĂžrste innlegget
pÄ bloggen min
#mettejosteinsdatter.blogg.no

HER ER
FØRSTE INNLEGG


Og siden har det blitt 
mange inlegg.
Og jeg trives her pÄ bloggen.

Om du klikker pÄ 
bildet 
under,
sĂ„ ser du innlegg nr TO 🙂

Det som var tanken bak denne bloggen,
var Ă„ legge ut #minedikt
pÄ denne siden.

Men det blei sÄ mye mye
mere enn
en diktblogg.

SYKKELTURER

FRODITH 
SINE 
CHALLENGER

Og 
alle 
mine
turer
til 
vakre
RUNDE

Om du klikker pÄ linkene over
ser du litt av det jeg fikk gjort i 
Äret 2015 
pÄ 
blogg.

Og nÄ har jeg startet pÄ mitt 
TREDJE
ÅR
pÄ blogg.

Gleder meg!

TUSEN TAKK FOR AT
DU
ER INNOM OG LESER
BLOGG-INNLEGGA
MINE!!

Uten DEG
er det ikke noe morsomt
vettu!

Ønsker
DEG
en flott dag!

 

 

 

 

#toÄrpÄblogg #minedikt #fibromyalgi #littavhvert #turerifjellet #minner

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg