overskyet

Onsdag
og det er en overskyet dag.
Helt etter værmeldingen – utenom at det ikke er kommet nedbør slik værmeldingen meldte…………
Jo kanskje litt men ellers opplett.

Så da fikk jeg klippet plen i dag.
Mye plen.
Og Leia var flink å gå uten band i hagen mens jeg klippet i vei.

Ellers har jeg sløvet hele dagen helt til jeg fant ut at jeg MÅ ha en tur.
Så da blei det en tur som ble til etter som vi gjekk.
Vi gjekk innover i stranda, gjekk av veien og ned til fjøra.


Mye flott og spennende å se i fjøresteinane.

Dette skjellet over var gedigent!

Her har ikke Leia vært før 🙂

Sjøsalt og tarelukt 🙂
Jeg er som regel tett i nesen pga pollenallergi…..
Men jeg liker denne havlukten.


#selfie


Jeg kunne gått her i evigheter jeg…..
Men Leia har lyst opp i gresset ser det ut til….


Vi går tilbake i stranden og tar av og går langs skogen hjemover.
Her har Leia gått før og hun liker seg i det ulendte terrenget.


Lykken er en tur i naturen 🙂

 

 

 

 

#tangogtare #onsdag #natur #fotografering #shetlandsheepdog #hundenLeia #skog #kvalsvik #bygda #utsikt #hav #lykke #turglede


 

18 kommentarer

Siste innlegg