17mai

GRATULERER MED DAGEN!

 

Det er fortsatt litt igjen av nasjonaldagen.

Jeg har hatt en travel dag.

Kveldsvakt i gÄr, tidligvakt i dag og rett til bedehuset i bygda for Ä vÊre med Ä arrangere 17. mai fest.
Bygda blir delt i 3 ved bygdefester og i Ă„r var det byggefeltet der jeg bor, sin tur Ă„ arrangere.

Dagen startet altsÄ med dagvakt.

SĂ„ er vi ute og ser 17.mai toget gĂ„ forbi kontora vĂ„re 🙂

Etter endt dag pÄ jobb er det full fart hjem og lufte hund og skifte til festklÊr.


Et herlig vĂšr Ă„ feire 17. mai.


SĂ„ er festen i gang.
Korpset har spelt og det er sunget og tale er i boks og sketsjen stĂ„r for tur 😀

Vi har skrevet om en sketsj litt og den handler nĂ„ i dag om “Bygda som glemte at det var 17. mai”.


Vi hadde ikke Þvd allverdens men den gjekk tÄlelig bra den altsÄ. 
Folk lo iallefall!!!!!
Fotograferingen var ikke helt toppers



..
men bilder blei det 🙂


SĂ„ er jeg ansvarlig for en leik.
Tre personer plukkes frem og det er “henteleken”
der man fÄr beskjed om Ä lÞpe blandt publikum og hente diverse gjenstander jeg leser opp.
FĂžrst til mĂžlla!


Etter en lang og travel dag mÄtte jeg og en nabo bare ha en tur til Muletua.
Susann tok dette bildet av meg og Leia 🙂

Vel blÄst sier bare jeg!

 

 

 

#17mai #traveldag #muletua #bedehus #17maifest #sketsj #underholdning #fjelltur


 

8 kommentarer

Siste innlegg