supert

 

DET GODE LIV

 

 

Denne salven er vidunderlig rett og slett.
Jeg har tørre flekker og sprekker i hender og pü føtter.
Og denne salven redder dagen min rett og slett.
Har anbefalt den før, og gjør det igjen 🙂
Jeg kjøper den på en butikk som heter “Cash and carry” men den fåes på “Felleskjøpet”. For det undersøkte bloggeren,
missmommy, for lenge siden.

 


Dette er normalt hos meg, men de forsvinner etter hvert, nür jeg smører meg med salven.
Føttene mine – spesielt hælene bare sprekker.
Nü har jeg gode føtter fordi jeg smører meg hver dag, med salven.
Jeg er superfornøyd!

 

 

*******************************************


Ogsü ansiktet mü ha litt godfølelse innimellom.
Denne ansiktsmasken kjøper jeg pü apoteket.
Den er virkelig god!!

HAPPY!
😀

 

 

#ansiktspleie #fotpleie #salve #hverdagslykke #littavhvert

12 kommentarer

Siste innlegg