flaggdag

 

 

FRI
Gratulerer med dagen!
8. mai og frigjeringsdagen.

Eg veit ikkje om noko anna enn eit fritt Norge.
Eit fritt land.
Mitt land.

Eg er oppvaksen med lĂŚrdom frĂĽ mine foreldre og besteforeldre.
DĂĽ krigen kom til Norge 9. april 1940.
Og om kampen dei norske var med i for land og folk fra 1940 – 1945.

Eg har sett mange filmar.
Mine barn har vore pĂĽ reis og sett fangeleirar pĂĽ nĂŚrthald.
Aldri meir mĂĽ noko slikt fĂĽ skje!

Eg er stolt over landet mitt og er heldig som har mi friheit.
Vi kan ikkje forestille oss kva dei gjorde, dei som kjempa for eit fritt Norge.
Hadde vi klart ĂĽ gjere det same i dag?
Eg veit ikkje.

Det er andre tider.
Men vi mü aldri gløyme.
Eg er takksam for dei som har bygd opp landet og kjempa kampane.

 

mettekvalsvik

 

 

 

 

 

#minedikt #8mai #frihet #takksam #kampane #kjempa #vimüaldrigløyme

10 kommentarer

Siste innlegg