mye spennende

KURS
PÅ 
GARDERMOEN


Tillitsvalgkurs i Norsk revmatikerforbund
Og vi er fire kjekke damer som drar avgårde fra vår kommune.


Vi er i lufta, på veg mot Gardermoen.

Vi flyr over sunnmørsalpane.

Kursdag 2 – og vi er ute og lufter oss i den varme dagen.


Fargekart av et hotell 🙂

God mat.
Og mye nyttig lærdom på kort tid som må fordøyest.


Kurset er ferdig søndag ettermiddag, men det er lenge til flyet går.
Så tuller og tøyser vi litt i bussen på veg til flyplassen.


Så kan vi endelig gå ombord i flyet og snu nesen hjemover.
Trøtte og slitne men med nye inspirerende og motiverende ideer fra kursdagene.

 

 

 

#kurs #NRF #selfie #dagen #motivasjon #læring #konsentrasjon


 

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg valgte det da jeg begynte på varmtvassbading 🙂 Kanskje jeg kan verve deg inn?? 😀 hihihi Jeg sitter som styremedlem 🙂 Det var et spennende kurs. Den yngregarde har tatt over styret etter de som var før som har sittet i 30 år……………………..mye nytt som skjer og muligheter ligger der……………så mye spennende. I dag skal jeg sitte stand og selge lodd i loddbok 🙂 så jobbing blir det også og sosialt 🙂

    2. det skjønner jeg )) jeg er fortsatt medlem,men siden jeg ikke kjører bil delv synes jeg det blir vanskelig å være i styre,men spennende att dei unge tar litt over da

    3. Så spennende…men det lille flyet så litt lite og skummelt ut..hihih..liker ikke småfly..Men godt du kom trygt frem og tilbake…Sikkert slitsomt med en sånn helg, men også lærerikt og nyttig! ha en god ny dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja spennende men travelt—————- man lærer mye……. men blir for mye stillesittende…………… hoftene og ryggen min skreik i protest 🙂 men men nå er det over og hverdagen tilbake 🙂 Ha en god ny dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg